Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: konkurs

Liczba znalezionych wiadomości: 142

  • 2013-05-27 | Komentarze: 0

    KONKURS I WYSTAWA PRAC „POD OSŁONĄ SZTUKI”

  • 2013-04-19 | Komentarze: 0

    V Targi Nowych Rozwiązań w Branży Opakowań zakończone sukcesem!

    Przedstawiamy relację z V Targów Packaging Innovations, które odbyły się w dniach 10-11 kwietnia w Warszawie. Jak co roku udział w tej największej w kraju imprezie poświęconej opakowaniom dał świetną okazję do zapoznania się z trendami rynku, wymiany informacji i nawiązywania intratnych kontaktów.

  • 2012-11-19 | Komentarze: 0

    Drewniane zabawki – nauka i dobra zabawa

    Badania naukowe potwierdzają, że zabawa ma pozytywny wpływ na rozwój dzieci. Nauka przez zabawę oswaja rzeczywistość, ułatwia przyswajanie wiedzy i pomaga w zrozumieniu nowych zagadnień. Właśnie dlatego autorami zabawek i gier edukacyjnych firmy PILCH są przede wszystkim psycholodzy oraz pedagodzy, którzy najlepiej wiedzą w jaki sposób efektywnie stymulować rozwój dzieci. Wszystkie zabawki są zaprojektowane tak, aby w pełni zaangażować myślenie i rozbudzić kreatywność najmłodszych. Dodatkowo w dniach 19-25 listopada br., producent przygotował specjalną ofertę promocyjną – wszystkie zabawki dostępne w sklepie internetowym PILCH objęte są 15-procentowym rabatem. 


  • 2012-11-20 | Komentarze: 0

    Żyrafy zapraszają słonie! Czyli o tym, że dobry design jest ponadczasowy!

    Fińska firma Finlayson w 2012 roku powróciła do produkcji kolekcji tekstyliów ze wzorem zaprojektowanym w 1969 roku. Wtedy to studentka sztuki Laina Koskela wzięła udział w konkursie na wzór pościeli dla dzieci.

  • 2012-02-08 | Komentarze: 1

    „Friends On The Move” nowa licencyjna seria w ofercie Wadera

    Z początkiem roku 2012 na polskim rynku pojawiła się długo oczekiwana premiera „Friends On The Move”. Produkty licencyjne dla najmłodszych z serii „Friends On The Move” wprowadziła firma Wader, która jest pierwszym i jedynym producentem zabawek tej licencji w Polsce. Seria dedykowana jest dla najmłodszych konsumentów. Produkty posiadają bardzo atrakcyjne opakowania, unikalną kolorystykę, a ich bezpieczeństwo użytkowania zostało potwierdzone przez wyspecjalizowane jednostki certyfikujące.

  • 2012-02-07 | Komentarze: 0

    Zaczarowany bal karnawałowy z Piccolo Party Strawberry 1,5l!

    Nasze dzieci tak samo jak my uwielbiają karnawał! Na samą myśl o balu i o tym, że będą mogły się przebrać za ulubione postacie z bajek, buzie jaśnieją im promiennym uśmiechem. Jak zorganizować wymarzone przyjęcie dla dzieci? Piccolo ma na to gotowy, truskawkowy scenariusz! Bo jeśli wielki bal to tylko z podwójną porcją bąbelków Piccolo Party Strawberry 1,5l!

  • 2011-10-24 | Komentarze: 0

    Piankowe inspiracje

    Puszyste, lekkie i słodkie. Pianki – delikatna przekąska, uwielbiana szczególnie przez dzieci to także baza do przygotowania niezwykłych potraw.

  • 2011-10-19 | Komentarze: 0

    Marsjanki pomagają!

    Rodzice, chcąc zadbać o odporność swoich pociech, uciekają się do wielu sposobów – od podawania ciepłego mleka z czosnkiem aż po suplementację witaminami. Przed podjęciem decyzji o wyborze odpowiedniej kuracji wspomagającej odporność, warto jednak sprawdzić, które metody są rzeczywiście w stanie ochronić najmłodszych przed chorobami. Szczególnie, jeśli nasze dziecko nie jest amatorem niektórych smaków… Sprawdzonym i bezpiecznym sposobem na wzmocnienie odporności są Marsjanki – linia witaminowych preparatów dla dzieci.

  • 2011-10-07 | Komentarze: 0

    Jubileuszowy konkurs Akademii Misia Haribo

    Z początkiem października wystartowała kolejna, już X, edycja konkursu Akademii Misia Haribo. Wydarzenie z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, wzrasta liczba nadsyłanych prac konkursowych – łącznie w dotychczasowych edycjach organizator otrzymał od przedszkoli i szkół ponad 40 000 rysunków, opisów eksperymentów, reportaży i nagrań muzycznych!

  • 2011-09-14 | Komentarze: 0

    Ciekawe formy promocji opakowań na targach Packaging Innovations 2012

    Według najnowszych badań klient poświęca uwagę leżącemu na półce produktowi zaledwie przez jedną siedemnastą sekundy! W tak krótkim czasie produkt musi przyciągnąć jego uwagę efektywnym wzornictwem, barwą oraz formą i zostać zapamiętanym, by w przyszłości konsument wybrał go spośród mnogiej oferty innych producentów.

Strona 1 z 15
 1  2  3  4  5  6  ...  15   następna »