Dodaj ofertę za darmo

Szukaj firmy


Smoby Polska Sp. z o.o.

Informacje ogólne

Grupa Smoby Majorette toworzy, produkuje oraz dystrybuuje zabawki dla dzieci w wieku 0 - 12 lat. Obecny kształt koncern osiągnął w maju 2005 roku, stając sie tym samym liderem na francuskim i europejskim rynku zabawek.

Grupa dysponuje teraz kilkoma silnymi markami:
SMOBY, BERCHET, MAJORETTE, SOLIDO, ECOIFFIER, UNICE i wytwarza ponad 70 % swoich wyrobów w Europie.

Dzięki inwestycjom w wysokości 4 % kapitału w tworzenie, wzornictwo i innowację, Smoby Majorette proponuje ponad 300 nowych produktów rocznie.

Każdy z członków Grupy jest specjalistą w określonej kategorii zabawek:

» SMOBY: zabawki dla najmłodszych, imitacje, piłkarzyki, zestawy ogrodowe
» BERCHET: rowerki, pojazdy, lalki i akecsoria, zestawy ogrodowe
» ECOIFFIER: zabawki plastikowe
» MAJORETTE: modele samochodów , garaże
» SOLIDO: modele w skali samochodów, samolotów, motocykli
» UNICE: piłki

Nasza misja:

Dziecko jest w sercu naszych zainteresowań, dlatego też stawiamy sobie i swoim partnerom coraz większe wymagania, aby oferować produkty najwyżej jakości (innowacyjne oraz bardzo bezpieczne).

Filozofia Grupy Smoby Majorette to przede wszystkim doskonała zabawa, inspiracja, edukacja i bezpieczeństwo. Zabawki odgrywają ważną rolę w kształtowaniu osobowości dziecka. Są one jednym ze źródeł poznania świata i towarzyszą dziecku podczas całego dzieciństwa. Przyswajanie nowości to w życiu dziecka proces ciągły. Dlatego też filozofia Grupy opiera się na zasadzie, że zabawa powinna dać dziecku maksimum zadowolenia.

Nasza polityka jakościowa koncentruje się w pięciu punktach:
Oferować zabawki respektując etykę marki dostosowanej do wymogów dystrybutorów i konsumentów światowych.

Kłaść nacisk na kreatywność, oryginalność i funkcyjność zabawek. Zapewnić dziecku bezpieczeństwo poprzez respektowanie wszystkich norm podczas całego procesu tworzenia.

Produkować i oferować zabawki w standardach przewidzianych przez Grupę.

Zagwarantować optymalny serwis począwszy od przyjęcia zamówienia, aż do chwili dostarczenia produktu do klienta.

Zapewnić klientom sprawny serwis posprzedażowy.